søndag 21. oktober 2012

Heimelaga lampeskjerm

Denne lampeskjermen er laga på ein kveldstime. Enkel,billig,og ikkje minst knallfin:)Framgangsmåten er henta www.pickles.no/bare-surr-lampe/
Ballong blir lett litt oval i forma, så eg brukte badeball i stedet. Eg la heile garnnøster oppi boksen med lim, og knadde limet godt inni uten å surre opp nøstet. Det er lurt å sjekke tråden hyppig undervegs, for å vere sikker på at det er nok lim på den!
Det er eit grisete arbeid, så om det skal gjerast inne, er det lurt å henge den opp i taket, og legge voksduk e.l på golvet. Limet vil nemlig skvette litt rundt omkring! Det er òg lurt å bruke hanskar!! Lampen hang i nesten to døgn til tørk!

Eg er kjempefornøgd med resultatet, og den gir eit veldig fint lys (som ikkje er så lett å få fram på bilde!!)
Og eit bilde med lys...

1 kommentar:

  1. Så fin blogg du har. Og ei sånn lampe laga mor på 70-tallet. Jeg husker jeg som barn syntes den var helt håpløs, som det meste med mødre er, men nå er den jo fin:-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)