torsdag 25. oktober 2012

Drivved


Drivved er det finaste eg veit, rett og slett!! Det er så mykje fint å laga av treverk som ligg i sjøkanten rundt omkring, godt nedslitt av sjø og ruskevèr! Om du kikkar innom www.drivved.no eller bloggen "svunnen tid" kan du sjå alt det fine som kan tryllast fram av gammalt treverk.

Eg kan ikkje skryte på meg like fantastiske interiørkunstverk, men mine små kunstverk av drivved er likevel heilt spesielle for meg, og er iallefall noko som ingen andre har! Det er heimelaga, det er gratis, det er enkelt, og det er fint:) Kva meir treng ein??






 Knaggerekka har eg laga av ein planke eg fann! Og søte knottar frå Kremmerhuset.

Den er dekorert med ei lyslykt eldstemann har laga til meg i barnehagen, ein engel eg har fått av ei god, kreativ venninne og ei skei eg fekk til dåpen. Fine ting som betyr mykje for meg!!

Hylle laga av ein annan planke eg fann. Den er skrudd fast i to knektar som er kjøpt på Claes Olsson. 


 

 Stygg og gammal spegel frå Ikea, pimpa opp med litt rusk og rask frå sjøkanten!!

 To aluminiumspotter som er skrudd fast i litt sjøslitt ved, heilt suveren veggpynt til 20 kr!

Fin kveld:)

Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ein kommentar:)