tirsdag 23. oktober 2012

Luer med fleecefôr




Vinteren er uten tvil snart på veg. I dagtidleg var det rim på bilen og fyr i peisen!
Heimesydde huer er gode, og fine, men dei eg har sydd til no er tynne, og uten fôr. Eg kasta meg difor ut i huer med fôr prosjekt i går kveld.

Eg tok utgangspunkt i vanlig lue, sydd etter denne supre forklaringa: http://kokalal.blogspot.no/2009/10/att-sy-en-mossa.html

Men for å få fleecefôr i klypte eg stykkene i to på midten og sydde saman ytterstoff og innerstoff slik:

Kjempedeilig og kul vinterhue! Ein må vere litt obs på at fleecestoffet ikkje er like stretch som jersey, og at ein derfor må vere obs på hodeomkretsen!



Eg prøvde meg også på ei hue med klaffar. Eg tok utgangspunkt i denne hua frå boka "sy til barn". Eg ville ikkje ha knyting under haka, så eg klypte av et stykke under øyrene.





Og slik blei resultatet:
Legg til bildetekst
Sidan eg fjerna knytinga under haka blei denne lua litt for vid, og den satt ikkje skikkelig på øyrene. Løysinga blir å sy borrelås på klaffane slik at den kan lukkast under haka likevel. Eg skal prøva å sy ei til som eg vil laga litt smalare.

Silje




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ein kommentar:)