fredag 30. november 2012

Adventslys

Det er noko heilt spesielt med denne adventstida. Det blir liksom lagt opp til mykje kos og mange lyspunkt på alle kantar, midt i den mørkaste tida. For meg er ventetida det beste med heile jula, og no er adventslysene kommt på bordet, så då er det bare å gleda seg til søndag:)

Advents"staken" min er som alltid 4 kubbelys. Dei kan eg tenna på kvar dag sidan dei brenn så lenge. Pynta med tal, kongler, stjerner og skøyfer blir det ein fin dekorajon. 
Tala er klypt ut i det ytterste laget av ein serviett. Eg har så varma ei teskjei over eit stearinlys ( pass på å hald det så høgt at det ikkje kjem sot på). Så har eg strøke tala på lyset med baksida på den varme skeia!. Kjempefin og enkel måte å pynte alle typar lys på!

Fin advent!
Silje

3 kommentarer:

  1. Så fine de var, og så lurt å pynte med servietter. Det har jeg ikke tenkt på :)
    Ha en fin første adventshelg!
    Anette

    SvarSlett
  2. Hei, og gratulerer! Du har vunnet kokebok hos Skolelyst. Fint om du sender meg navn og adresse på mail benolai@hotmail.com. Ønsker deg en fin lørdagskveld.
    Klem Benedicte

    SvarSlett
  3. Hurra, eg har vunne ei bok :-) takk takk!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)