fredag 23. november 2012

Bukse frå 70-talet

 Denne buksa blei til som eit resultat av at eg måtte få brukt ein bitteliten rest av dette fine, blomstrete soffet.
Buksa er sydd etter mønster i boka "børnetøy du selv kan sy". Eg har fått boka hjå svigermor, og den kom ut i 1977, så den er full av herlege 70-talls kle! Denne buksa har opprinneleg ikkje lommer eller brot nede, men elles har eg brukt mønsteret akkurat som det er. Bildene er av heller laber kvalitet..



Buksa er ganske brei i modellen, og har lange selar. Eg har sydd i to knappar på kvar side, slik at buksa varer ei stund! Lommene er sydd slik.

Actionbilder kjem på ein god dag:)

God helg!!
Silje

1 kommentar:

  1. Så fin den var.
    Ser ut til å være myk og god også.
    Jeg har ikke tatt motet til meg å sy selebukse enda. Er ikke noe glad i å sy knapphull:)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)