torsdag 15. november 2012

Kassetten

Samantha Fox, Bon Jovi, Alice Cooper eller New Kids On The Block...ein ting er iallefall sikkert; musikken frå 80-talet var på kassett!! Båndkrøll i knall gul Walkman(som til og med var "vanntett"), "opptak frå 10 i skuddet", og spoling fram og tilbake! Kassetten vekker mange gode minner, og det var det som skjedde når eg kom over kassettstoffet på Stoff og Stil. Her måtte det syast ein sminkepung med ein gong, og fleire skal det bli!



Og når eg først hadde symaskina framme, blei det to søte pengepungar òg!

Alt er sydd etter eget mønster, og stoff frå Stoff og Stil!

Silje



3 kommentarer:

  1. så kule... new kids.... haha eg var på konsert m dei i oslo no i mai.... dritrått!!!

    SvarSlett
  2. Å,det kunne eg tenkt meg og!! For ikkje å snakka om når eg og 4 andre hadde planar om å reise aleine til Oslo (frå voss)på konsert når me var 11 år :-D

    SvarSlett
  3. Herlig tilbakeblikk på kassetten;)
    Her var det også opptak av 10iskuddet og nattønske:)Min første kassett var The Monroes:)

    Kos deg med lysstake prosjektet å ha en fin helg!!

    LYkke til!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)