onsdag 21. november 2012

papirstjerner

Lokalavisa kan brukast til så mangt, som for eksempel nyhetsoppdatering, og stjernebretting! Eg kjenner eg blir litt oppgitt over alt kjøpemaset over alt før jul, så i år skal eg ikkje kjøpa julepynt (er eg nesten heilt sikker på...). Dermed er det bare å finna fram (avis)papir og saks og setta i gang!Det er første gong eg lagar slike stjerner, så eg måtte streva litt for å få det til. Forklaringa er henta frå eit gammalt julehefte.





Desse stjernene kan lagast i ulike størrelsar og fargar, og kan brukast til juletrepynt, vindupynt, bordpynt, pakkepynt, eller kva som helst anna pynt!! Dekorative er dei i allefall. Og ikkje minst, heilt gratis, og veldig miljøvennlig!!

Fin onsdagskveld:)

Silje

2 kommentarer:

  1. Så fine! :) Bruker du bare vanlig linjal for å måle og kutte avispapiret?

    -Vera (Fold you so!)

    SvarSlett
  2. Takk :-)Ja, syns dei er kjempesøte :-) Bare vanlig linjal, ja. Disse er ca 30 cm lang, og 1 cm brei! Blir ganske små..
    Silje

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)