onsdag 14. november 2012

Strikkejakke

I dag fekk eg endeleg somla meg til å sy knappar i strikkejakka til frøkna her i huset. Jakka er strikka etter mønster "jakke med rundfelling" i boka "Strikk til nøstebarn". Trur jammen eg har strikka meg igjennom nesten heile boka no!



Tenkte kanskje eg skulle dekorere den med ein heklekant og ein blom, eller kanskje eg berre skal ha den sånn!? Eg har strikka inn seks knappehol, men foreløbig er jakka så stor at den er finast med berre tre knappar. Denne jakka kan også strikkast med krage.

Fin onsdag til alle:)
Silje

2 kommentarer:

  1. Hei og tusen takk for koselige ord hos meg:)
    Sånn ei herlig jakke! Ja, den boka er super - så mange fine oppskrifter. Jeg har også strikket noen av modellene. Fin ukeslutt til deg :)

    SvarSlett
  2. Hei. Så hyggelig at du har kikket innom bloggen min og lagt igjen en hyggelig hilsen! Flotte saker du lager! Denne jakka var superfin. Enig i at de er mange flotte oppskrifter i den boka!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)