søndag 18. november 2012

Sy lue med fleecefôr

Eg har fått spørsmål om korleis eg syr luer med fleecefôr, så derfor prøver eg meg på ei forklaring her. Eg har det med å sy litt etter fri fantasi, og finn ofte på løysingar etterkvart som arbeidet skrider fram, men i kveld har eg vore skikkeleg strukturert i arbeidet:) Kvaliteten på bildene er så som så, for dei er tatt med telefonen!

Eg har tatt utgangspunkt i denne framgangsmåten når eg har sydd luene mine, både med og uten fôr! Syns denne forklaringa er enkel, og luene har fin passform. Denne "oppskrifta" passar 3-6 år, så er det berre å legge til i lengda og bredden om ein skal ha dei større eller meir "baggy".


Framgangsmåte på lue med fôr:

  • Legg stoffet dobbelt med ein bredde på ca 23 cm. Klipp opp ei lengd på ca 26 cm. Gjer det samme med fôret:

      
  • Sy sammen Ytterstoff og fôr, rette mot rette. (Pass på at mønsteret på ytterstoffet ligg riktig vei.):

  • Brett arbeidet dobbelt to gonger, lag eit merke 10 cm frå kanten. Klipp ein bue frå merket og opp til toppen av bretten. Gjer det samme på fôrdelen:

  •  Brett ut igjen, og sy sammen rette mot rette:

  •  Klipp ein spiss ca 5 cm ned frå toppen av lua. Den skal vere ca 3 cm brei oppe. Gjer det samme på fôrdelen:



  •  Sy igjen åpningen på ytterstoffet:
  •  Vreng lua. Sy igjen åpningen på fôrdelen, og stikk fôrdelen inn i ytterstoffet.
  • Og vips....

 ...så har du sydd ei lue med Fôr!

Håpar forklaringa er forståelig, viss ikkje er det berre å spørre!

Fin veke:)
Silje














7 kommentarer:

  1. Hei! Såååå fin forklaring! Har aldri sydd lue før men fikk laget en til min sønn på 2år etter denne forklaringen. Han ble superfornøyd siden det var kjøretøy på den:) men det jeg lurte på var... Hvilke fleecefor har du brukt? Jeg brukte polarfleece, men lua vippet ut litt nede så når han har den på så sees fleccen endel plasser... Lurte på om det er lurt med tynnere....

    SvarSlett
  2. Så bra at du kunne bruke forklaringen! Har brukt polarfleece, og ja det stikk liksom litt ut nede. Har lurt litt på kossen eg skal få det til...kan hende det er lurt med tynnere!

    SvarSlett
  3. Så fint at du viser hvordan man gjør det!
    Har akkurat begynt å sy, og jeg har fått helt dilla :-)
    La meg til som følger, og gleder meg til å følge deg videre!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  4. dette var knall i padden ;)

    SvarSlett
  5. Hjelp :O)
    Skal alle sidene syes sammen når det står for + ytterdel, med hverandre????
    Og hvordan skal det brettes?
    Jeg som hadde gledet meg sånn til å sy varme luer til alle barnebarna:O)

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Hei.. eg bruker også polarfleece, om ein brukar microfleece så blir det mindre strech så då må ein tenke på at hua må vere litt større enn vanleg .. :-) Framgangs måten din er god, mvh Ellinor

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)