torsdag 13. desember 2012

Fleire sminkepunger

...Eller ting&tang punger som eg liker å kalle det! Eg har nemlig slike overalt, og det er berre ein som har sminke i seg. Eg har ein i veska til mobil og nøklar (for at dei ikkje skal drukne), eg har ein til kremmar o.l til minifrøken, ein til litt førstehjelp som plaster og paracet, og ein til målbånd, stoppesaker o.l.

I gårkveld fekk eg endelig tid til å sy ein liten ladning til, så kanskje det blir nokon ting&tang vesker under treet i år! For alle har jo bruk for ting&tang vesker??!!



Alle veskene er sydd etter eget mønster, og med stoff og glidelås frå stogg&stil. Foret er for det meste gardinstoff frå restekorga på Kid.


Og til slutt: Eit bilde av det fantastiske pepperkakehuset vårt!! Den følelsen av å sjå huset ein har brukt lang tid på å konstruera bli kamuflert av klissete godteri!!! Og i år som i fjor hadde eg på forhånd bestemt meg for at dette skulle få bli guttas verk, uten nokon som helst form for innblanding! Og eg klarte det!!!

Og som de ser: her i huset har me ikkje latt dorulldebatten gå inn over oss:)

Fin torsdag!

Silje

2 kommentarer:

  1. Vi er veldig glad i å sy slike små vesker, både du og jeg :)
    Herlig pepperkakehus - akkurat slik de små liker! Og JA til dorullnisser! I kveld skal vi bake luciaboller her hos oss :)

    SvarSlett
  2. Enig med du! Sånne vesker an brukas te alt;) og slikt et nydeligt pepperkakehus!!!!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)