fredag 14. desember 2012

Førjulsgåve til meg

I dag var eg innom på besøk på jobben,og der fekk eg jammen ei julegåve!! Og heldigvis for meg var den berre sånn delvis pakka inn, slik at eg kunne få glede av den med ein gong! Den var så delikat at det var egentlig ikkje nødvendig å pakka den ut!


Ein søt, liten svibel,nydelig innpakka!
 Når eg likevel pakka den ut, var det jammen ein endå finare potteskjuler innanfor det fine gråpapiret!!

Telyslykt frå Bloomingville brukt som potteskjuler

 Og eg som ikkje kan kasta fint gåvepapir begynte med ein gong å grubla på kva eg kunne bruka den fine innpakningen til. Så fekk eg eit godt tips frå denne bloggen tidlegare i dag! Eg satte eit syltetøyglas med eit telys oppi posen, og vips, så hadde eg ei fin telyslykt òg!




Fin, stormfull fredag:)

Silje

1 kommentar:

  1. Så koselig å få gave selv om en er voksen, "Potta" var veldig søt :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)