mandag 3. desember 2012

Julegåver

Eg syns det er aller aller kjekkast å få heimelaga gåver. Og det velger eg å tru at alle andre også syns, så derfor lager eg alltid litt småting som eg kan gi vekk til jul. Eg passar på å ikkje setta igang med dei store prosjekta som likevel ikkje blir ferdige til jul, og lager heller små, enkle ting som blir ferdig på ein kveld eller to...




Strikkepinneetui er eit must for alle strikkarar. Mykje koselegare å ha i strikkeposen enn masse lause pinnar!! Eg har sydd desse etuia uten mønster, men om nokon vil ha forklaring er det berre å legge igjen komentar, så skal eg forklare så godt eg kan!




 Dette er ein "presskannevarmar" som er sydd av to stykker bomullstoff, og eit stykke fleecestoff. I endane er det festa borrelås for å kunne feste varmaren rundt kanna. Den er sydd etter eige "mønster". Ikkje veit eg om kaffien held seg lengre varm, men dekorativt er det uansett!

Fin tirsdag:)
Silje

3 kommentarer:

  1. Hei, og takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Så fint å finne veien inn hit til deg :-) Hjemmelagde julegaver er det aller beste jeg kan få ihvertfall! Strikkepinneetuiene var kjempefine!

    SvarSlett
  2. Så flotte gaver - mye finere å få enn noe som er kjøpt i butikk :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)