tirsdag 25. desember 2012

Julegløgg!

På "bittelillejulafta" inviterte me naboer til julegløgg! Eg tenkte eg for ein gongs skyld skulle laga gløggen frå bunnen av, utan bruk av essens! Etter eit kjapt søk i Google fann eg fort ut at det er 100vis av måtar å lage gløgg på! Det endte med at eg lagde min eigen variant med rødvin og krydder! Gløggen blei kjempegod, så eg deler oppskrift i tilfelle nokon skal nyte gløgg i romjula!


Oppskrift:
 
1 flaske rødvin ( ein "lett" vin er å foretrekke då det er krydderet som skal framhevast)
2 kanelstenger
1stjerneanis
2 cm ingefær
1 liten muskatnøtt
10 nellikspiker
skalet frå 1 appelsin (bruk potetskreller)
saften frå 1/2 appelsin
1 dl sukker
1 ts honning
 
Ha alt saman i ei gryte og varm opp! NB!! Gløggen må ikkje koka, berre varmast!!
For å få den gode julesmaken er det lurt å varme opp gløggen med alt krydderet, og la den stå kaldt til dagen etterpå. Då er det berre å varme den opp igjen og sile den før servering!
Server med  mandler og rosiner:)
 
Lykke til, og GODJUL:)
 
Silje
 
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen ein kommentar:)