søndag 9. desember 2012

5 minutt

Her i huset er det litt juleverkstad kvar dag i desember! Ja, egentlig resten av året òg! Med små barn må det bli litt kvar dag. Entusiasmen er upåklageleg når forslaget om å laga noko kjem opp, men utholdenheten er heller laber...5 minutt, så er det tilbake til lego og Lynet mcQueen...Alltid kjekt å vaska opp igjen lim og glitter etter 5 minutters idyll rundt spisebordet!! I dag har eg og gutane laga juletre. Heilt perfekt aktivitet, for det tek nemleg ikkje meir enn ca 5 minutt å laga eit sånt juletre! Så i dag vart me faktisk ferdige med det me begynte på!! Ideen til juletreet har eg henta herifrå. Har gjort det enkelt og greit ved at eg har laga kremmerhus av papir, og kledd det med glitter og bånd.

 Dekorative, fine juletre! Her skal det lagast fleire ved ein seinare 5 minutts anledning!!

Her er 5-åringen sitt verk. Svært fornøgd. Han skulle egentlig gi det vekk i gåve, men når han såg resultatet kom han fram til at det var alt for fint til å gi i gåve. Treet fortente ein plass på kunstnarens eige nattbord!!

Fin veke til alle, med eller uten juletre!!

Silje

4 kommentarer:

  1. Hei! Så flotte juletrær. Av og til synes jeg det er helt greit med 5 minutters kreativitet, også for oss voksne :)Alt trenger ikke ta så lang tid bestandig.Det er travelt nok i førjulstiden, og når resultatet blir så bra er det helt greit:)
    Ha en fin kveld!
    Anette

    SvarSlett
  2. Så utrolig fine juletrær! Det der fikk jeg lyst til å prøve også :)

    SvarSlett
  3. Ja, disse er enkle, både for store og små :-) Legg gjerne ut bilder om du prøver! Alltid kjekt å sjå andre sine produkt ;-)

    SvarSlett
  4. Nå fikk jeg endelig tid til å lese litt her inne hos deg!
    Så morsomt at du prøvde deg på juletrærne ;) De ble kjempefine, og spesielt 3-åringen sitt ble flott!

    Ønsker deg en god dag!

    Hilsen Kristine

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)