lørdag 29. desember 2012

LP-skåler


Etter ein liten tur på "brukt`n" i dag kom eg heim med 4 LP plater, klare for nytt liv! 1 minutt i steikeovn, og vips så var ripete, nedstøva plater blitt til fine skåler!





Lyst å prøva? Slik gjer du:
  • Forvarm ovnen til 100 grader
  • Legg plata oppå ei skål som står oppned
  • Sett inn i ovnen i ca 1 minutt. Når plata bøyer seg ned over skåla skal du ta den ut
  • Form plata slik du vil ha den. Putt den evt. oppi ei skål for å få fin "skålform". Arbeid raskt, for den blir fort hard igjen. Om du er misfornøgd med resultatet kan du sette den tilbake i ovnen.
For at du skal kunne vaske skålene er det lurt å spraye etiketten med klarlakk!
 
Lykke til!
 
Silje

4 kommentarer:

  1. Eg hugsar så vel då eg på 90'talet laga slike skåler... Ganske bakvend måte ; eg la platene i vasken og helte kokande vatn over dei. Ikkje enkelt å forma dei då..
    Takk for 'ny' framgangsmåte ;)
    Siri

    SvarSlett
  2. For noen dager siden rev jeg ut et ark med samme oppskrift på fra et blad - tenkte jeg ville forsøke på det jeg også. Gøyalt at du alt har laget dem, så fikk jeg se hvordan dine ble :)

    SvarSlett
  3. Nice! Vi har LP-klokke hjemme :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, har ei plate liggande som skal bli til klokke! Må bare få kjøpt urverk :-)

      Slett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)