torsdag 6. desember 2012

Restefesten fortset

Sidan eg har gitt meg sjølv forbud mot kjøp av både garn og julepynt, er det berre å fortsette restefesten. To fine stjerner hekla av eit eller anna ullgarn, og fylt med vatt. Sløyfebanda er frå Søstrene Grene.
(Dårlige bilder tatt med telefonen, igjen...)



 Eg har sett på ei kjøpt heklestjerne, og prøvd meg fram i samarbeid med hekleboka mi. Den kvite er prøvekluten med nokon sjarmerande feil, den lilla blei akkurat slik eg ville at den skulle bli.


Framgangsmåte:
  • Hekle fem lm, set dei saman tilein ring med ei kjm.
  • 1. omg: hekle 10 fm i ringen
  • 2. omg: hekle 2 fm i kvar fm
  • 3. omg: *hekle 3 fm, 2 fm i 4. fm* heile omg
  • 4. omg: hekle 4 fm, 2 fm i 5. fm* heile omg
  • Fortset slik med ei maske meir mellom aukingane til du har 30 masker i ringen
Spissar:
  • Hekle 6 fm, 1 lm, snu arbeidet
  • Hekle 2 fm sammen, 4 fm, 2 fm sammen, 1 lm, snu arbeidet
  • Hekle 4 fm, 1 lm, snu arbeidet
  • Hekle 2 fm sammen, 2 fm sammen, 1 lm, snu arbeidet
  • Hekle 2 fm, 1 lm, snu arbeidet
  • Hekle 2 fm sammen, 1 lm. snu arbeidet
  • Hekle 1 fm, 1 lm, snu arbeidet
  • Hekle 1 lm
  • Hekle kjm ned langs venstre sida på spissen slik at du kjem ned til botnen av spissen
  • Denne spissen skal du hekle fem gonger
  • Lag ei til stjerne på samme måten
  • Hekle dei to stjernene saman med fm.
  • Fyll med vatt
Lykke til :)

Silje

1 kommentar:

  1. Restegarn får dei kreative, små grå i sving ;)
    Kjekt at du delar oppskrift!
    Siri

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)