torsdag 20. desember 2012

Sirkulasjon i restelageret,og fletting av julestjerne

Etter at eg strikka ein Marius til meg sjølv i fjor, sat eg igjen med ein god del restegarn. Restegarnet har resultert i fleire par med Marius pulsvarmarar. Men kva skjer? Lageret er fremdeles like stort! For kvart par med pulsvarmarar går eg tomt for den eine fargen, og må supplere med eit nytt nøste for å bli ferdig. Så etter fleire par med pulsvarmarar sit eg igjen med det samme lageret som før eg begynte! Jaja, litt sirkulasjon er sikkert bare bra!!

Varme og gode! Og fine! Strikka med Sandnes alpakka på pinne 3. Lagt opp 54 masker!


Og så til den som er ferdig med alle juleforberedelsane, eller som av ein annan grunn har god tid til å kosa seg dei siste dagane fram mot jul: Her finn du framgangsmåte på fine papirjulestjerner som du kan bretta på ei kort kveldsstund:)


Eg har fått nye følgjarar på bloggen - kjekt at nokon vil følgja med:)

Silje

1 kommentar:

  1. Hei høpp!

    Så fine og de varmer sikkert godt.Kjenner til fenomenet med å bruke opp garn for så å sitte igjen med like mye hi hi!!

    Ønsker deg og dine en riktig fin jul!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)