fredag 7. desember 2012

Telyslykter

No er det synleg reduksjon i garnlageret mitt. Grunnen er at eg har funne fram heklenåla, og då går det unna!! Telyslykter kan heklast i mange ulike variantar, og det einaste ein må ha er eit syltetøyglas og litt restegarn. Har du ein tom telyskopp, eit lite band,og ein knapp eller ei perle blir det endå litt finare:)

Her har eg klypt ut eit hjarte av ein tom telyskopp, og sydd den fast med ein knapp

På den lilla lykta har eg klypt ut ein blom av ein tom telyskopp, og sydd den fast saman med ein hekla blom


Julelykt

Eg har hekla med stavar på desse lyktene, men ein kan jo hekle mange ulike, fine mønster. Berre fantasien som set grenser:)

God helg!
Silje

3 kommentarer:

  1. De er fine. Jeg har lenge planlagt at jeg skal hekle slike (uten blomsten), men får aldri kommet i gang. Nå må jeg få opp dampen. Kanskje jeg rekker ei før jul? :)

    SvarSlett
  2. Disse var rett og slett vakre :)Skal prøve meg på noen jeg også, har handlet inn hampgarn så de blir nok kanskje litt røffere. Tror det skal bli bra!
    Ønsker deg en god helg!
    Anette

    SvarSlett
  3. Dei er kjempetøffe med hampgarn, har laga sånne :-)
    Lykke til :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)