tirsdag 15. januar 2013

Christmas DIY

Eg har pakka vekk jula for lengst, og hadde egentlig ingen planar om å tenke meir på jul på ei stund. Men så kom eg over denne sida, så då begynte eg å tenke bittelitt på jul igjen! Koseleg konkurranse, og masse kjekk inspirasjon til ting ein kan lage sjølv...til jul...

Så då bidrar eg med mitt enklaste juleprosjekt. Raskt og greitt, heilt i min ånd!!

Christmas DIY Challenge

Christmastrees made of paper and ribbon:
Use stiff paper and roll it into a cone. Secure it With tape. Cover it with glue, and wrap the ribbon around the cone.
Easy and nice:)

Silje

2 kommentarer:

  1. så enkelt og greit... :) kul diy... :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for stemmen søte deg:)

    Nyt kvelden og morgen dagen!!

    klem Linda:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)