onsdag 23. januar 2013

Den store dagen...

...nærmar seg!


 
 
Eg har liksom tenkt at dette er ingenting å stressa med. Me har god tid, og me skal gjera det uformelt og enkelt! Fint, kjekt og minnerikt, men enkelt!
 
Men altså, det finst ikkje grenser for kva ein skal ta stilling til har eg no så smått begynt å skjønna!!
Langbord, småbord?
Roser, Ranunkler, Nellik eller Peoner? Eller heilt andre blomar??
50 gjester eller 100?
Slep, slør, sko, smykker, Ring
Barnevakt
Mat
Servitør
Levande musikk eller speleliste?
Kubbelys, telys, kronelys??
Bordkort
Serviettar
 
Ja, og 1000 andre ting!!!
 
Dette er, og skal bli ein kreativ blogg, men de må ha meg unnskyldt om det blir litt bryllupsinnlegg undervegs!! Eg håpar eg får brukt den kreative delen av meg 100 % i planlegginga fram mot 10.08.2013!!
 
Fin dag til alle!
 
Silje


4 kommentarer:

  1. Spennende:-) Kos deg med forberedelsene. Gleder meg til å se kreativiteten blomstre :-)

    SvarSlett
  2. hei, så fint du fant meg :)
    Planla alt sammen selv til vårt bryllup , GØY :)
    misunner deg :) På en god måte
    klem

    SvarSlett
  3. Det skal du ikke be om unnskyldning for, det blir hyggelig for oss å følge med:) Selv om jeg ikke planlegger flere brylluper for min del, er det kjekt å følge med på andres planlegging. Gleder meg :)
    Ha en fin kveld!
    Anette

    SvarSlett
  4. grattis... detta glede eg meg t å følga m på... kor skal dåke ha festen????

    Klems ei gifteklar så e himla missunelig då mannen ikke frir... :/

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)