mandag 21. januar 2013

Ferdigstilling av prosjekt 1, av minst 10

Strikkebuksa til 5-åringen er ferdig, og me er fornøgde begge to!


Buksa er strikka etter oppskrifta "Långis" i boka " Brukt på nytt". Fin bok med mange kjekke idear for dei som er glad i gjenbruk!

Buksa er eit reint restegarnprosjekt, og eg har brukt i overkant av 250 g 2-tråds merinoull frå Nøstebarn. Eg har strikka med dobbelt garn og pinne nr 3,5.
Buksa er lett, og kjempefin i fasongen! Eg syns det var eit langtekkelig arbeid, men det er alltid verdt det når resultatet blir bra!

Det kjedelige er at eg alltid har vore opptatt av rettferdighet, og at dette tydeligvis har smitta over på dei små. Så når buksa kom på i går, kom det kjapt frå 3-åringen: Då må du strikka noko til meg òg mamma, eg trur eg vil ha ein gensar eg..." Oh no...

Fin veke til alle:)
Silje

3 kommentarer:

  1. fin den var..

    får en skal neste å ha. er det ikke alltid sånn.

    SvarSlett
  2. Fin bukse du har strikket. Likte også godt den hjemmelagde lysestaken din:-)
    Hilsen Linda

    SvarSlett
  3. Hihi- sånn er det her også. Det er viktig med rettferdighet ovenfor de små - sånt husker de hvis ikke :) Buksa var flott!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)