onsdag 16. januar 2013

Heimelaga lysestake

Som eg har sagt før; drivved er noko av det finaste eg veit, og det kan brukast til nesten alt!! No er dessverre lageret mitt snart tomt, men det er eit par små godbitar igjen! I dag har eg laga ein telysestake av drivved, og små muffinsformer i favorittfargen:)


 

Fine muffinsformer/telysestaker frå Søstrene Grene, limt på eit stykke drivved, med kontaktlim!

Koppen i framgrunnen er Sarah Reed. Den er knallfin med telys oppi!!

Fin torsdag:)

Silje

3 kommentarer:

  1. Så enkelt og superfint! (Tror jeg har nevnt det før, men jeg drar også med meg drivved når jeg finner det :)

    SvarSlett
  2. Nydelig. Sku finne noko drivved asså. :) klems.

    SvarSlett
  3. Så fin! Moro å finne ting. klem Hege x

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)