lørdag 12. januar 2013

Jakten på det perfekte lyset

Eg blir liksom aldri heilt ferdig med "Norgesglasslampa" mi! Eg finn nemleg ikkje den rette pæra, som gir det gode lyset!! Eg er fryktelig kresen på lys, og eit Norgesglas er ikkje akkurat lampen som bidrar til dempa, varm belysning! Men eg syns lampen er fin, og vil ha den i stova! Med perfekt lys i! No har den fått ei 15 w lyspære, men den er vond å sjå på, så må få tak i ei gulaktig pære! Syns det er vanskelig å finne pærer som gir behageleg lys no etter at dei gamle glødepærene er vekk frå butikkhyllene. Gode forslag mottas med takk!

Fortsettelse følgjer...

Silje

1 kommentar:

  1. Har dessverre ingen tips til deg...ikke som jeg kommer på i farten iallefall. Nyt den siste tiden av permisjonen du også...og ja det er nok et godt tegn at tiden går fort :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)