tirsdag 8. januar 2013

Lampe av Norgesglas

Eg har lenge tenkt på å lage lampe av Norgesglas. Trur første gongen eg såg det var på ein "Moods of Norway" butikk. Syns desse lampane er kjempe stilige!! På lørdag såg eg på "Hver gang vi møtes" på tv, og der hang det jo tett i tett med sånne lampar! Ja, så då måtte det berre prøvast!


Mellomstort Norgesglas
 Lampen er laga etter denne framgangsmåten. Ledningsopphenget er kjøpt på Clas Olsson, der har dei oppheng i mange ulike fargar til 69 kr! Norgesglasa er vanskelige å få tak i for tida,så eg måtte ofra nokon frå kjøkkenhylla!

Stort Norgesglas

Lampane er fine både til å henga i taket og til å setta på eit bord eller ei hylle! Eg glømte sjølvsagt å kjøpe lampettledning i dag,så då fekk eg ikkje gjort dei heilt ferdige. Det manglar ein vesentlig ting; lys! Eg skal ta nye bilder når lyset er på plass,sikker på det blir kjempefint:)

Silje!

3 kommentarer:

  1. ååå, sååå kuuult :) haha.. detta likte eg GODT!!! :) flink du er....
    klems Diana

    SvarSlett
  2. Disse lampene er gangske så stilige. Og gjenbruk er jo heller ikke feil!
    Ha en riktig fin kveld! :)

    SvarSlett
  3. Stilig! Eg har også sett på desse, men har ikkje prøvd meg endå. Mykje kjekt du har her innpå!:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)