mandag 14. januar 2013

Mitt første møbel

Det første møbelet eg kjøpte meg var ein furuseksjon med skjenk og overskap. Eg kjøpte den i 1997, og den kosta 1995 kr! Og den var såååå fin...i nokon år...så vart den sååååå stygg!!
Seksjonen har stått heime på jenterommet mitt heilt til i sommar då eg fann ut at eg skulle prøva å gjera den fin igjen. Var det verkeleg håp for dette møbelet??
 
Eg har dessverre ingen "før-bilder", men kanskje du ser for deg denne furuseksjonen som stod i nesten alle heimar!? (Trur den fremdeles står i mange heimar;)
 
 


 
 
Overskapet står igjen på jenterommet (Så no ser det i alle fall ikkje bra ut!)
Skjenken har eg vaska godt med salmiakkvatn, og beisa 3 strøk med grå beis. Eg syns det er fint når treverket viser igjennom, og valde derfor beis. Syns den blei litt for blågrå, så om eg skulle gjort det om igjen ville eg nok valt ein farge som går meir i brunt, for eksempel drivved.
 
Knottane er kjøpt på Kremmerhuset. Dei er lilla, store og fine, og kjem nok snart til å bli bytta ut med nokon meir nøytrale.
 
Eg er ikkje meir enn sånn passe fornøgd med dette møbelet dessverre, så me får sjå kor lenge det får bli! Eller kanskje det får seg endå ein make over!?
 
Silje

4 kommentarer:

  1. Så koselig å lese innlegget ditt i dag. Jeg husker også godt da jeg kjøpte mitt første møbel i begynnelsen av 1990-tallet. Jeg fikk igjen penger på skatten det året, og de gikk til en Stokke Varier stol til studietiden og et furuskap med glassdører i samme tre som skjenken din. Skapet syntes jeg var sååå fint. Nå står det på hytta der det er tre på gulv, tak og vegger så det "blender fint inn" :) Skulle gjerne ha pussa det opp, men har ikke hatt tid enda :)

    SvarSlett
  2. Veldig gøy med beis :) så fin den ble!
    Brukt mye drives beis.
    Møblene blir jo nye!

    Takk for koselig hilsen inne hos meg.

    Klem :)

    SvarSlett
  3. her i huset blir det også beis i stedet for maling ! :) Liker godt å se treverket gjennom, syns de gir det litt mer liv.

    Likte fargen jeg, men er veldig glad i grå da. Men, tross alt er det viktigst at en liker det selv :)

    Fin fin kveld ønskes til deg!
    -E

    SvarSlett
  4. Heisann :) har et hyttemøbel a`la dette her. Skulle gjerne beiset. Mitt skap har jo en hinne med en slags lakk av noe slag, som jeg jo regner med alle slike møbler er lakkert med. Så mitt spørsmål til deg er om du pusset ned ditt møbel for å få beisen til å trekke inn i treverket , eller om det holdt med en overhaling med salmiakk? :)

    Mvh Mie

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)