søndag 6. januar 2013

På pinnane...

Eg har alltid minst tre strikkeprosjekt på gang samtidig. Eit "fjernsynsstrikketøy", eit "sosialstrikketøy", og eit strikketøy som eg kan ty til når eg er lei av dei to andre! Som regel strikkar eg ting kun fordi eg har lyst, og sjeldan fordi eg har spesielt bruk for resultatet! Men "fjernsynsstrikketøyet" mitt no for tida er eit nødvendighetsprosjekt. Eldstemann har strekt seg ut av strikkebuksene sine. Og strikkebukse er heilt nødvendig i for ein aktiv 5 åring som tilbringer store deler avdagen utendørs! Så då er det berre å strikka då...Er litt arbeid på ei strikkebukse når ungane ikkje er bittesmå lenger!! Men det er ein nødvendighet, og det gjer godt for restelageret mitt!


"Långis" frå boka "brukt på nytt". Strikka på pinne 3,5 med dobbel 2-tråds merino frå Nøstebarn.
 
Denne buksa er god i fasongen, og enkel å strikke! Ein favoritt her i huset!

Fin søndag:)

Silje
 
 

2 kommentarer:

  1. Dette blir et deilig plagg for en liten pjokk. Heldige han :)
    Ha en fin søndagskveld!
    Anette

    SvarSlett
  2. Så flink du er å strikke! Deilig med varme plagg npr de er så mye ute:-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)