torsdag 31. januar 2013

Skrekkblanda fryd...

..er vel den rette beskrivelsen når eg heiv meg over spisebordet med malingskosten i går! Endelig hadde eg funne ei løysing på korleis eg kunne få det lysare!! Men male eikebordet!?! Syns eg høyrer pappa for meg " Du må hugsa på at viss du maler det vil du aldri få det tilbake til sånn som det var!" ( kanskje det er ein grunn til at alt er trekvitt heime hjå pappa).

I utgangspunktet hadde eg tenkt å olja bordet med kvitpigmentert olje. Men så, rett før eg satte i gang, kom eg over DETTE! Så fint, og så genialt!!

 
 

 
Eg blanda 2 deler akrylmaling med 1del vatn, og smurte blandinga utover bordet med ein svamp. Eg tørka av malingen med ein tørr klut rett etter påføring. For å få bordet så kvitt som eg ville ha det gjentok eg prosessen tre gonger! Det er lurt å påføre maling på små områder om gongen då det tørkar fort!! ENKELT og RASKT!!...og fint! (sjølv om eg aldri vil få tilbake det gulna eikebordet...)
 
Bordet mitt var olja i utgangspunktet, og med tre små ungar rundt bordet til alle måltid, ser eg allereie no at det er nødvendig med eit lag med lakk for at ikkje malingen skal bli skrapa opp.
 
 
Slik såg det ut før...
 
Og reaksjonane i heimen? 5 åringen lurte på kven som hadde ødelagt bordet og laga masse kvite skraper i det, og 3 åringen begynte å grina fordi han heller vil ha det bordet som me hadde i går! Jaja, eg likte det iallefall:)
 
God helg!
 
Silje
 
 

4 kommentarer:

  1. knall fint... myyykje bedre. kan anbefala den trestjerners matt gulvlakk. den bruker eg på mine bord. usynlig og kjempe beskyttande...

    klems Diana.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for tips! Løp og kjøp før bordet blir stygt!

      Slett
  2. Hihi - nå måtte jeg le høyt :) Jeg synes det ble tøft! Barna blir nok vant til det :)

    SvarSlett
  3. Wow..så fint det ble, og herlig med fargeglade stoler til.
    Jeg har også vært i tvil hvorvidt jeg skuller male eller ikke, men har aldri angret på da jeg forvandlet det gamle brune skapet til turkis.

    Takk for koselig kommentar!

    Ønsker deg en herlig helg!
    Klem fra Marianne

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)