torsdag 17. januar 2013

Syltetøyglas blir til såpedispenser

Inspirert av denne fine bloggen har eg laga såpe- og zalodispenser av syltetøyglas. Gjenbruk på sitt beste:)



Uncle Bens Tikka Masala og serviett frå Søstrene Grene

 
Såpedispenseren er laga av eit syltetøyglas som er dekorert med serviett. Eg har skjært eit hol i lokket som er så stort at såpeslangen akkurat går igjennom. Lokket har eg malt, og servietten er festa med decoupage. Fordelen med å dekorere med decoupage er at ein kan herda det i ovnen, og at det då tåler å bli vaska. Alternativt kan ein spraylakke det med klarlakk!
Såpedispenseren var veldig fin før eg dekorerte den òg!





I "Norgesglasdispenseren" har eg bytta ut glasslokket med eit plastlokk som eg har klipt ut av eit isbokslokk. Her er det bare å tegna rundt glaslokket og klippa ut. Eg har så laga eit hol i plastlokket som er så stort at pumpeslangen akkurat går igjennom. Det er viktig å ikkje lage det for stort, då blir det "slarkete".

 
 
 
 
Silje:)

6 kommentarer:

  1. Dette var tøffe dispensere. Norgesglass er utrolig flotte og blikkfang i seg selv.Gjenbruk på sitt beste :)
    Ha en fin kveld!
    Anette

    SvarSlett
  2. Så kjekt å lese at jeg inspirerer litt innimellom :D
    Dispenserne dine ble kjempe stilige!

    Kreative klemmer fra E :)

    SvarSlett
  3. Gøyalt - slik kan man jo få akkurat det mønsteret man ønsker :)

    SvarSlett
  4. Så smarte;) Det må jeg prøve en gang;)
    Bra at det er flere en jeg som har prosjekter på gang;) Selv om det bare er to strikketing for tiden;)) Det finnes nok av andre uferdige prosjekte!! Likte lysestaken din i innlegget under;) Og kjøpmannsdisken;) jeg har samme, skal vise hva jeg har gjort en dag;))
    Men du, du er utrolig kreativ;))

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  5. Kva kan eg seie? Gjenbruk HEILT etter mitt hjarta! ;)
    Ynskjer deg ei fin helg!
    Siri

    SvarSlett
  6. Hei høpp!

    kjempe fint.Lagde et med norges glass jeg også,men et av barna var uheldig og knuste den.kanskje lage en ny?

    Takk for fine ord inne hos meg:)

    nyt helgen!!

    Klem linda:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)