lørdag 19. januar 2013

TV-kroken


I forbindelse med at Ikea skal lansere ei ny tv-løysing, har Norske interiørblogger og Ikea lagt ut ein utfordring om å vise fram Tv-kroken! Ved å delta på denne utfordringa er ein med i trekninga om å få ei tv-løysing frå Ikea heim på døra!
Eg er jo ingen typisk interiørbloggar som skriv og legg ut bilder av interiør, med mindre eg har laga det sjølv då! Men det eg lagar sjølv er jo ofte interiør, og eg er opptatt av interiør, så då blir det jo litt blogging om interiør likevel.

Per dags dato er eg i planleggingsfasen for ny tv-løysing, og planen er at eg (med litt mannehjelp...) skal laga den sjølv! Om eg deltar i denne utfordringa er det jo ein liiten sjanse for at eg slepp det!! Uansett, eg bryr meg ikkje om at tv-kroken er den store elefanten i rommet, som interiørbloggarar ikkje snakkar så mykje om. Eg deler gjerne nokon bilder, og har allereie latt meg inspirere av alle dei fine bidraga, som du kan sjå her!


 Enkel tv-benk frå Ikea som vart kjøpt som eit midlertidig møbel for 6 år sidan. Planen er altså å byte den ut med ein heimelaga! Hylla over ER heimelaga. Saccosekken som så vidt kan skimtas i høgre hjørnet er også heimelaga. Og bordet...og lampen til venstre...


Og så eit bilde av der eg sit planta akkurat no, og elles når me ser Tv!

Dette er heldigvis ingen fotokonkurranse (då hadde eg ikkje vurdert å bli med!), for bildene er tatt med telefonen, i vintermørket! Men det er slik tv-kroken min ser ut akkurat no!!

Fin lørdagskveld i tv-kroken!

Silje

1 kommentar:

  1. Hei! Så hyggelig å bli invitert hjem i tv-kroken din. Du har det så koselig og det hvitmalte pallebordet er kjempetøft.
    Ha en fin søndag :)
    Anette

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)