fredag 25. januar 2013

Vaser av syltetøyglas

Eg er litt i vasemodus...og som alltid prøver eg å gi syltetøyglasa nytt liv! Det er mykje kjekkare enn å putta dei i "glasogmetallcontaineren", sjølv om dei syltetøyglasa sikkert får det heilt fint i sitt neste liv òg!






 
Eg fjerna etikettane og all limen på glasa før eg begynte. Det kan vere litt vanskelig å fjerne all limen, men legg dei i kaldt vatn ei stund, så løsnar det som oftast greitt!
 
  • Tøm flytande akrylmaling oppi glaset, og snu og vend på det til malingen har dekka heile glaset på innsida. Det går litt t r e g t,så vèr tålmodig!
 
  • Når alt er dekka set du glaset oppned på eit plastbrett (for eksempel isbokslok).
 
  • Det vil renna ein god del maling ut, så dette kan du ta tilbake i malingsboksen!
 
  • Når det er slutta å renne maling ut, snur du glaset. La det stå til det er heilt tørt.
  •  
  •  Malingslaget inni glaset er ganske tjukt, så det kan vere lurt å herde det for at det ikkje skal bli oppskrapa. Eg pakka glaset inn i papir, og spraya oppi med klarlakk!
Ideen har eg henta her!

 
 
Her er malinga eg har brukt. Kjøpt på "Metro".
 
...Ut å kjøpe blomster...
 
Lykke til, og god helg:)
 
Silje

5 kommentarer:

  1. sååå kult, detta e herme-materiale...

    SvarSlett
  2. Så stilig:-) Lekre farger. Det nærmer seg vår:-)

    SvarSlett
  3. Såå fine de ble! Du er god :-) Kom over bloggen i et kommentarfelt og måtte inn for en titt :-) Koselig blogg!

    Ha ei super helg.
    Klem fra Monica :)

    SvarSlett
  4. Eg blir å imponert øve alt det stiliga du lage!!!
    God helg min venn;)

    SvarSlett
  5. Så søte vaser du har laga - super gjenbrukside!
    Takk for at du deler og takk for koselig hilsen hos meg!
    Nina

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)