onsdag 27. februar 2013

Dress blir til jakke...

Eg har vore på "byttedag" i barnehagen! Heilt genialt! Der fekk eg levert frå meg fleire bæreposer med ting og kler me ikkje treng lenger, og så fekk eg plukka med meg nokon skattar heim igjen! Eg fann blant anna ein blå dress i ullfrottè frå Nøstebarn. Føtene var allereie forlenga, og dressen såg godt brukt ut. Litt liten var den òg! Men den var liksom litt for fin til å gå ifrå! Så då var det fram med saks og symaskin, og vips så har eg ei skjønn lita jakke!

 


Eg klypte av buksa rett over skrittet, og la opp ein kant som eg pynta med bånd. Så klipte eg av ein bit frå kvart bein som eg brukte til å forlenga armane. Eg har beholdt brotet på armane, så stykket frå foten har eg sydd inn som eit "ekstra ledd" i armen. Hjerteapplikasjonen er ein lapp som eg har kjøpt på Nøstebarn!
 
Fin dag til alle:)
 
Silje

3 kommentarer:

  1. Jeg ble rett og slett litt glad nå :) Vår bruk og kast mentalitet er i ferd med å ta overhånd, derfor er det så kjekt å se at det finnes kreative og fornuftige mennesker med gode holdninger. Jeg heier på deg :)
    Ha en fin kveld!
    Anette

    SvarSlett
  2. Helt herlig! For en god idé å ha slik byttedag i barnehagen. Jakka ble jo veldig grei. Godt tips som jeg vil ta med meg. Ha en super dag :)

    SvarSlett
  3. Så fint det ble!! Kjempelurt!!
    Siri

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)