lørdag 9. februar 2013

Drømmegenser

I går gjorde eg ferdig det siste prosjektet eg hadde på pinnane! Det vil sei at eg for øyeblikket er prosjektlaus på strikkefronten, hjelpes, det er lenge sidan!!
Drømmegenseren har eg hatt liggande halvferdig sidan i haust! Det skulle egentlig bli ein deilig haustgenser, derav fargen! Men det blei ein tidleg vårgenser i staden!


Vanskelig å få fram den fine fargen på bildet, men den er sennepsgul og veldig fin:)
 
Ikkje enkelt å få fram korleis genseren ser ut på når einaste tilgjengelige fotografane er 3- åringen, 5- åringen, eller meg sjølv! For litt meir proffe genserbilder ta ein kikk HER! Eller du kan sjå på framtida på denne vekas KK!
 
 
Genseren er strikka etter mønsteret "Drømmegenser" frå Pickles. Den skal egentlig strikkast i angora, men eg valgte Drops Alpakka for å få den litt mindre "pusete". Eg ser no i ettertid at den sikkert hadde vore finare i orginalgarnet, og angrer bittelittegranne. Meeen, kanskje det blir ein til??!
 
Fortsatt fin helg!
 
Silje
 

1 kommentar:

  1. Den blei bra;), men tenk å ikkje ha nåken strikkeprosjekt på gang da?? Eg trur eg har minst tri, thihi...

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)