fredag 8. februar 2013

♥Fretex♥

Fretex er ein slik butikk ein ikkje må gi opp, ein butikk som må få fleire sjansar! Helst kvar veke! Eg er stadig innom Fretex, og eg går ofte tomhendt ut derifrå. Og eg er alltid innom Fretex når eg er på nye plassar, sjølv om eg er livredd for å finna noko som eg berre må ha, men som er så stort at eg berre ikkje får det med meg!!
På måndag var eg innom Fretex i forbifarten, 5 minutt før stengetid! Og der stod den. Hylla som eg har leita etter lenge! Hylla som er akkurat like brei som veggen mellom stova og kjøkkenet der ingenting passar, fordi veggen er så smal!
125 kroner, og tre strøk med maling!


Som skapt for veggen!
 
 
 Heimelaga vasar. Framgangsmåte finn du her!

Flaska som ein gong på 60-talet inneholdt teknisk sprit på Universitetet i Bergen, egnar seg supert som vase!
 
God helg alle:)
 
Silje

5 kommentarer:

  1. Hihi - ja, det er akkurat slik det er. Plutselig, når man nesten har gitt opp, så ligger der en skatt der og venter på oss :) Hylla bla flott :)

    SvarSlett
  2. Helt enig med deg, Fretex er butikken å finne skattene i. Jeg har store problemer med å gå forbi. Går av og til tomhendt ut, men oftere har jeg noe vidunderlig med meg hjem :)
    Hilsen fra Anette

    SvarSlett
  3. Elske Fretex og søplo. Ler :) god helg.... Klems Diana :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselig kommentar hos meg.
    Kjempefin hylle. Det er så gøy å kikke innom Fretex, jeg finner ofte artige ting, men må innrømme at det er blitt ganske så dyrt der nå.
    Ha en riktig fin helg!
    Klem fra Sølvi ��

    SvarSlett
  5. tusen takk for at du er innom meg og legger igjen hyggelig hilsen :-)

    jeg ELSKER bruktbutikker....er der man finner skatter!
    denne hyllen var et kupp....er jo ganske så poppis i interiøret :-)

    Ha en fin kveld!

    klem tone

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)