mandag 25. februar 2013

Genser blir bukse

Dei som kjenner meg veit at eg ikkje likar å kaste ting! Eg syns det er heilt supert å kunne skape nytt av gammalt, både når det gjeld interiør og kler. Akkurat no er eg inne i ein syperiode! (Ja, eg har sånne periodar!)



Dette er (eller VAR) mannen sin ullgenser! Av og til er mor litt ivrig i klevasken, så genseren blei litt knapp. Litt tova genser blei altså til ei varm og god ullbukse til 3-åringen! Buksa er sydd etter mønster i boka "brukt på nytt", men eg har valt å sy på ribb oppe og nede istadenfor strikk. Ribben nede er frå den opprinnelege genseren, og ribben oppe er jersey frå Stoff og Stil. Når eg ser på bildet her, så ser eg jo at det må litt applikasjonar til på buksa! Den ser litt GRÅ og kjedelig ut! Det får bli neste prosjekt!

Fin veke til alle:)

Silje

1 kommentar:

Legg gjerne igjen ein kommentar:)