fredag 15. februar 2013

Happylights

Har vore innom tanken på å pynte med happylights i bryllupet vårt i sommar, men syns det blir i overkant dyrt sidan eg sikkert treng ganske mange for at det skal bli fint! Men i jakten på dekorasjonsstasj  ramla eg over ei side med billige Happylights, og fekk igjen for "nerdinga" framfor pc'en!



 Kvite lys. Gjer seg foreløbig som fin kontrastpynt på drivvedhylla!
 


 Rosa og blå lys som etter planen skal bli dekorasjon på jenterommet!
 
 
Lysene er kjøpt på ETSY  til den nette sum av 75 kr. Portoen er litt dyr, så for 2 stk må ein betale rett under 300 kr. Så gjeld det bare å ikkje handle for meir enn 200 kr kvar gong, då kan det fort bli dyrt...

God helg:)

Silje

3 kommentarer:

  1. Fiiine:-) Jeg ønsker meg også sånne!
    God helg!

    SvarSlett
  2. Eg har og kjøpt slike på Etsy! ;)
    Om du reknar på det er det ikkje mange kubbelysa du får for 300,- heller ;)

    SvarSlett
  3. De er kule - jeg har også ei remse liggende, men vet ikke helt hvor jeg skal henge de opp.... Surfing på nettet er spennende, men det kan bli dyrt i lengden, mange fristelser....

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)