mandag 25. februar 2013

Heimelaga påskeegg!

Kanskje litt i tidlegaste laget, men påsken kjem sikkert like brått på som alt mulig anna, så greitt å vere tidleg ute med dei viktige tinga! Ja, for påskeegg er VIKTIG, veldig VIKTIG!!!





 
Dette er "vanlege", mindre fine påskeegg kjøpt på Nille til 1 kr! (Sånne maks 5 per kunde påskeegg!). Eg har malt dei to strøk med kvit akrylmaling. Når malinga var heilt tørr brukte eg decoupage, og dekorerte eg dei med serviettar! På denne måten fekk eg personlege og fine påskeegg både til ungane og til mamma!
Desse egga var så kjekke å laga at i år trur eg det vankar påskeegg til fleire enn berre ungane!
Veldig enkelt og veldig billig, nett sånn som eg likar det:)

3 kommentarer:

  1. hoy hoy... slike lynet var jo geeeniale...!!!

    Klems Diana.

    SvarSlett
  2. Kjempe fine påskeegg! :D Nå fikk jeg en ide til hva jeg kan bruke mine servieter til. Takk for inspirasjon og kommentar inne hos meg! :)

    -Elisabeth

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)