torsdag 21. februar 2013

Pute til tripptrapp

No har eg endelig fått sydd pute til tripptrapp stolen, av det fine uglestoffet mitt:) Veit ikkje kor praktisk det er med sånn pute, men kanskje ein smule meir komfort for prinsar og prinsesser??

 

 

Mønsteret frå Stoff & Stil er beregna på den gamle typen tripptrapp, som den turkise over her. Men med litt triksing og miksing fekk eg det til sånn at den kan brukast til begge. Då kan den brukast etter at bøylen er tatt vekk òg. Puta er fylt med platevatt frå S&S, og stoffet er frå Jysk!

Fin dag til alle:)

Silje

3 kommentarer:

  1. Så flink du er til å sy! Imponert! Herlig stoff - sto og vurderte om jeg skulle sy meg puter av det :)
    Ha en nydelig dag!

    SvarSlett
  2. Den var stilig, du er jammen flink :) En god ide da jeg snart blir mormor til nr.2. hadde vært kjekt med ny pute i stolen.

    Ha en fortsatt fin ettermiddag :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)