tirsdag 26. februar 2013

Tilståing

I dag las eg eit innlegg på DENNE bloggen om ORDBEKREFTELSE. Fabelaktige Maja har nok irritert seg grøn når ho har kommentert blogginnlegg der ho må bekrefte at ho ikkje er robot!! Eg nikka veldig gjenkjennande når eg las innlegget, for dette har nemlig irritert meg litt òg! Eg har nemlig ofte problem med å sjå kva som står i ordbekreftelsen, og gir opp viss eg ikkje får det til på første forsøk. Eg har ikkje heilt skjønt kvifor folk har ordbekreftelse på bloggen sin, og har til og med lurt på om eg manglar nettvett når eg har valt å ikkje ha det! MEN så les eg:
 
"Er du usikker på om du har ordbekreftelse? Har du ikke deaktivert den, 
så har du den garantert, det er en standard innstilling i blogger. "
 
Usikker og usikker, eg var vel heilt sikker på at eg IKKJE hadde det, nettopp fordi det er så veldig irriterande å måtte tyda forvrengte tal og bokstavar! Men altså, no er den skrudd av, og det var enkelt. Framgangsmåte finn du HER.  
 
 
Nydelig fin tysdag til alle. Her skin SOLA!!!
 
Silje

8 kommentarer:

  1. ordrebekreftelse er eit pes ja! Var svært nøgd når eg plukka det vekk frå min eigen for fleire år sidan..
    Det er vel dei alle færraste, sjølv dei med fleire tusen treff pr dag, som faktisk slit med spam i kommentarfelta?

    klem!

    PS: kjempeflotte egg!
    Eg har eit eg mala for fleire år sidan, som ikkje har blitt dekorert enno.. Det står på planen ;)

    SvarSlett
  2. Enig - det med ordrebekreftelse er kjedelig. Jeg hadde det i starten, for da visste jeg ikke om det :) Fint å få hjelp til å få slått det av :)

    SvarSlett
  3. Så bra du har skrudd den av, for det har komt lite kommentarer fra meg pga den;)

    SvarSlett
  4. Så bra du har skrudd den av, for det har komt lite kommentarer fra meg pga den;)

    SvarSlett
  5. Godt å få det vekk, vanskelig å lese noen ganger og da blir det irriterende. Jeg ble også gjort oppmerksom på det av andre.
    Ha en fin tirsdagskveld uten ordrebekreftelser :)
    Anette

    SvarSlett
  6. Supert at du har tatt den bort. Mye lettere å legge igjen en kommentar til deg nå. Likte også super godt påskeeggene dine. Tror det blir noen sånne hjemme hos oss denne påsken:-)

    SvarSlett
  7. OG DU KAN TRU D HAR IRRITERT MEG!

    Klems fra ivrig kommentator som hater kodeting.... ler...

    SvarSlett
  8. Hei

    Ja ja dette ante ikke jeg men nå er min avslått:-)

    Ha en fin dag:-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)