tirsdag 5. mars 2013

Messinglysestake & Spraymaling

Det florerer av billige messinggjenstandar i bruktbutikkane. Eg har aldri likt messing så godt, men med litt spraymaling blir dei kjempefine likevel. Egentlig litt for kaldt ute for spraymaling, men det er plussgrader, så det går! Denne lysestaken blei dessverre ikkje heilt vellykka (kanskje fordi det var for kaldt, hehe...) men det er "heimelaga", og då toler me at det er litt ujevnt!

 
 


 
 
 
Og når me er lei av svart, ja då er det berre å dra fram spraymalingen igjen;) Neste veke er den kanskje kvit, kven veit!?
 
Fin dag til alle:)
 
Silje

7 kommentarer:

  1. Den blei fin!
    Eg og har ein slik ståande, kjøpt på brukt som din. Kanskje den og skal få ny drakt!?

    Fin dag til deg og:)

    Gina

    SvarSlett
  2. Koselig og spraye, her blir det ofte sprayet en farge en mnd for så og bli byttet til en helt annen farge neste mnd...haha.. blir liksom aldri helt fornøyd...men i år blir det pasteller, mulig en og annen sterk farge ....man får se :))) Utrolig koselig og se bloggen din ... gleder meg til og følge deg videre :))

    SvarSlett
  3. Kult frøken :) i dag er Diana på os :) Tihi :) jeg fikk tak i Puten :) klems Diana :)

    SvarSlett
  4. Så flott den ble!

    Ønsker deg en glad onsdag!
    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  5. Hei høpp Silje!!

    Den ble kjempe fin...Her også blir spray boksen brukt flittig:)Gøy!!

    Nyt dagen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  6. Hei du søte,
    først og fremst må jeg takke for alle fine ord du legger igjen hos meg.
    Jeg har ikke så mye fritid for hånden om dagen, så jeg får ikke besøkt deg like ofte som jeg ønsker, men vit at jeg setter pris på dine besøk inne hos meg. Søte du!

    Spraymaling er bare genialt!

    Ikveld skal jeg bake 100 cupcakes til Kiwi, både spent og litt nervøs. Skummelt med sånne proffe kunder, men jeg skal nok få det til *blunke*

    Ønsker deg en alle tiders lille-lørdag!
    klem og smil
    -Maia

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)