tirsdag 12. mars 2013

Skattejakt igang!

Snøen er vekke, isen har smelta, og det er tid for å finna ut kva som har lagt seg i fjøresteinane iløpet av vinteren! Eg får aldri nok av denne drivveden, eller rekveden, og det fins ikkje grenser for kva den kan brukast til! Eg syns det er skikkelig spennande å gå langs sjøkanten å leita, og finn eg noko går eg heim med følelsen av å ha gjort eit skikkelig kupp:) Planen min er å ha litt drivved på bordet i bryllupet, så eg kjenner eg er ekstra ivrig etter å kome i gang med årets skattejakt!



Årets fangst så langt!


 
 
 
Og så litt bilde av tidligare prosjekt:
 
 



 
 
 
 
Tusen takk for alle innspel i forrige innlegg:)
 
Fin dag til alle:)
 
Silje

 

5 kommentarer:

  1. Herlig følele å finne små skatter. Super fin knaggerekke og hylle :-)

    SvarSlett
  2. Så fine ting du har laga!! Speilet og hylla skulle eg gjerne hatt ;) hihi
    og så heldig som er kvitt snø og is og kan byrje å leite litt!
    I går ettermiddag begynte det å lave ned.. i dag tidleg stod eg opp til ein halv meter snø!! Men for all del.. SKIKKELEG påskestemning da ;)

    klem!

    SvarSlett
  3. Fine ting du har laga. Jeg er også veldig glad i drivved - da jeg var lita pleide jeg å male på dem, men nå liker jeg dem også godt som de er :) God jakt :)

    SvarSlett
  4. Kjenner at jeg begynner å glede meg til skattejakt, jeg også. Drivved er vakkert og har så uendelig mange bruksområder. Det gjelder bare om å se mulighetene :)
    Lykke til på skattejakt!
    Ha en fin helg!
    Anette

    SvarSlett
  5. Veldig glad i drivved! Og her har du gjort for funn) den med to hull i var superfin;)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)