onsdag 6. mars 2013

Spraymalingen fortset...

Og denne gongen er det ein lampe som får seg ein makeover. Lampen er kjøpt på same plass som messinglysestaken i forrige innlegg, på Brukt'n på Voss! STOR bruktbutikk med MASSE rart!! Billig er det òg, nokon gonger er det nesten gratis, og varene er prutbare:) Vel verdt eit besøk altså!!

 
Som VANLIG er eg så ivrig i arbeidet at eg gløymer å ta "før-bilde" av den stygge gjenstanden. Men lampen hadde altså messingfot, og "skotskrutete" skjerm. Lukk augene og sjå det for deg! Den hadde passa perfekt på ei hytte i fjellheimen hand i hand med furuveggane:) Eg klipte til eit kvitt stoff til lampeskjerm òg, men fann ut at det vart så varmt at det var på grensa til branfarlig. Den blir som den er til eg har kjøpt sparepære som ikkje blir varm. Men når eg ser på den sånn som den står no, er eg jammen ikkje sikker på om det blir skjerm. Syns den var tøff sånn eg...

3 kommentarer:

  1. Hei der!!
    Ser for meg lampen før spray!!
    Ble kjempefint!! En god idè!!
    Har kjøpt en hvit sprayboks, men ikke brukt den...
    Fikk inspirasjon til å prøve nå:-)
    Følger gjerne bloggen din!
    Velkommen innom min:-)
    Siri

    SvarSlett
  2. Hei.
    Så mange spennende prosjekt du har. Likte det med å spraymale. Her har ikke malekost etc vært i bruk på altfor lenge. Føler behovet begynner å melde seg;)
    Påskeeggene på innlegget lengre ned er så fine.

    Ønsker deg fortsatt fin uke;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Kjempespennende å spraye slik - tingene blir jo så mye tøffere! Enig at den var fin uten skjerm også :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)