fredag 8. mars 2013

Vår i all sin enkelhet...

Det er lyst, det er "varmt", og sola skin gjennom dei skitne vinduene og belyser alt støvet! Det er herlig!!
Bryllupsplanlegging har fått meg til å tenka meir på blomar enn det eg vanligvis gjer! Som ein del av planlegginga er det no nesten alltid friske blomar på bordet, og det er IKKJE vanlig her i huset! Ulike sortar, i ulike vasar! Må jo prøva meg fram! Me vil ha det litt enkelt, og det skal vera litt "oss"! Ja, så då blir det kanskje litt heimelaga då!?


 




Nellik i barnemat,- og syltetøyglas, og eit kubbelys på eit stykke drivved. Enkelt, fint og "heimelaga". Ikkje lett å bestemma seg i ein jungel av fine blomar. Kanskje eg må laga til ein utfordring her på Bloggen for å få litt hjelp!?

God helg til alle:)

Silje

11 kommentarer:

  1. Eit lite tips til blome-valg er å sjekke kva som er i sesong den mnd de skal gifte dykk! Om ein må stole heilt og fullt på at det finns fine varianter å importere frå eit drivhus ein stad kan anten gå veldig bra, eller bli katastrofe :S

    Ei venninne av meg skal gifte seg i juni, og ho ville ha solsikker... sidan dei ikkje kjem i sesong har dama på den lokale blomsterbutikken ein anna blome i backup.. ;)

    Lykke til med planlegginga!

    SvarSlett
  2. Enkelt er ofte det beste! Likte veldig godt kombinasjonen av glass, sløyfe og nelliker :-)

    SvarSlett
  3. Fint og enkelt i ulike glass!
    Fint med rosa og hvitt syns jeg.
    Sjekk hvite lisianthus, også nydelige blomster som
    står lenge og fint!
    Lykke til!

    SvarSlett
  4. Jeg liker godt nellik, en blomst som er blitt litt "glemt" de siste årene. Vi hadde hvite roser da vi gifta oss for snart 10 år siden. I dag hadde jeg nok gått for mer farger og ulike blomster, kanskje litt "blomstereng - aktig" :) Likte godt denne: http://blog.koyalwholesale.com/wp-content/uploads/2010/12/Spring-Wedding-Flower-Ideas.jpg

    SvarSlett
  5. hærlig vårlig bilde.... eg va på os.... har ikkje mykje positivt å sei om den shappo du henviste meg t... ler.... ho damo i kassen va frekk... :/

    god helg frøken :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
    Svar
    1. Neei, e da sant? Og eg som likar meg så godt der!!!Ja, sett vekk frå ptislappane då;) Håpa du fekk puto di då;)

      Slett
  6. Hvis du vil ha det enkelt kan du også bruke forskjellige typer drikkeglass til å ha blomster i. F.eks. ulike vinglass, champagneglass, farrisglass, likør og cognac glass... satt sammen i grupper. Det har jeg gjort flere ganger og synes det blir lekkert :)
    God helg til deg!
    Anette

    SvarSlett
  7. Spennende med bryllupsplanlegging da. Vi hadde mest orkideer, men nellik er jo også veldig fint. Hadde jeg giftet meg idag, tror jeg at jeg hadde gått for ranukler eller peoner. :)

    SvarSlett
  8. Så nydelig og vårligt,nelliker er jo noko som står lenge og er så fine:)eg kjøper ofte blomster eg veit står ei stund og som eg klare å holde for tulipaner er veldig vakre men står så lite men jammen er dei vakre når dei kommer i hus:)
    Ønsker deg ein fin søndag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Så spennende med bryllupsplanlegging:)skjønner det e rmange vanskelige valg å ta:)nydelige nelliker:)

    Klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)