mandag 1. april 2013

Redesign - utfordring

DER var påskeferien over, og me er klar for kvardagen igjen! Det har vore tidenes påskeferie, med store mengder familiekos, sol, ski, godteri!! Men sjølv om påskeferien har vore fantastisk er det godt å kome heim, det er godt å sove i eiga seng, ete kvardagsmat, og drikke kaffi av favorittkoppen. Og så er det godt å slå på pc'en igjen. Så no når ferien er over kan eg vekka bloggen til liv igjen òg!!

Bloggen My Dream har ein utfordring på gang. Utfordringa går ut på å vise fram eige redesign. Redesign er det kjekkaste eg veit!! Det er fantastisk å kunne lage nye, fine ting av gammalt skrot!




 
Dette pallebordet laga eg som ei midlertidig løysing i påvente av å finna eit bord som passa til sofaen vår. Det begynner å bli ganske lenge sidan no, og den midlertidige løysinga er i ferd med å bli permanent. Bordet er praktisk med hjul, og god oppbevaringsplass. Det er stort og robust, og det beste av alt; eg treng ikkje vere redd for hakk og riper!!
 
Bordet er laga av ein europalle som er kledd med terrassebord over og under. Hjulene er frå Clas Olsson.
 
Eg bidrar med eit prosjekt til, og det kan du sjå HER
 
 
 
Vil du delta i utfordringa, eller sjå andre bidrag kan du ta ein kikk HER
 

 
 
Fin "søndag" til alle!
 
Silje

6 kommentarer:

  1. Kjempestilig bord,og den jakka er jo bare super.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så stilig bord! Flink er du :)
    Kunne tenkt meg noe lignende ute til sommeren, så får se hva det blir til... :)

    Så flott at du har hatt ei fin påske.
    Det har jeg også altså... hi-hi.. :)

    Ønsker deg ei flott ny uke ♥

    SvarSlett
  3. Så flink du er - bordet er jo knalltøft! Praktisk med hjul og hyller under :)

    SvarSlett
  4. Synest slike bord er knallfine,me har laga til ei seng med det,einaste problemet er at det samler seg fort støv der så støvsugeren må ofte til:)

    Ønsker deg ein fine dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Skikkelig kult bord, det likte jeg kjempegodt :)

    SvarSlett
  6. Så stilig! Det er kjekt med alt man kan lage selv og i tillegg få ordentlig bruk for. Lykke til i utfordringen :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)