torsdag 18. april 2013

Uro på jenterommet!

Jenterommet er nymalt og begynner å bli klart til at Inemor kan flytta inn. Rommet er malt kvitt med ein kontrastvegg. Eg har sett for meg ein dus,  mintgrøn farge på kontrastveggen, og skuffelsen blei derfor stor når veggen var ferdigmala, og det viste seg at den var LYSEBLÅ! Litt nedtur når ein har to gutar frå før, og endelig skal få laga jenterom! Eg er litt lat når det kjem til maling, så det er stor usannsynlighet for at eg kjem til å gjere noko med det! Så no har eg begynt å dekorere rommet, så får me sjå eterkvart om blått er ok, eller om eg må svinga kosten igjen!

I går laga eg ein fin URO som skal henge over senga. Den er laga av grillpinnar, hamptråd og treperler frå TGR.


 
Kanskje blir rommet fint likevel, med det rette tilbehøret? Me får sjå....
 
Fin (våt) dag til alle
 
Silje
 

2 kommentarer:

  1. Så kjedeligt det var,håper du kan få dei rette interiørtinga til så blir det jentete alikevel:)
    Eg liker ikkje å male så skjønner det er kjedelig å male om igjen!
    Her regner det og,lengter etter sol nå kjenner eg!

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Søøt uro :) Rommet blir nok kjempefint med rette interiøret, men skjønner godt det der med maling -jeg hadde nok heller ikke malt om igjen :) Go helg til deg :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)