torsdag 4. april 2013

Vår = symaskintid

Våren er her, endelig!! Og for meg betyr våren ny energi, positivitet, FARGAR, husvask, og symaskin. Det blir mindre og mindre strikking jo varmare det blir ute, og sying er super kveldsaktivitet på våren og sommaren. Denne våren skal eg begynne på jobb igjen etter eit år i permisjon. Håpar eg får tid til å trylla fram nokon fine plagg til dei små i familien likevel:) Og så må det jo syast litt sminkepungar!

Då eg kom heim frå påskeferie venta det ein liten pakke i postkassa. Og innhaldet er bare til å bli glad av:)


 
Herlige retrostoff i fantastiske fargar og mønster. Stoffene er kjøpt hjå ARVINGEN. Er du glad i retrostoff er denne fine bloggen vel verdt eit besøk:)
 
Stoffene skal etter planen bli sminkepungar og mobiletui, men dei er så fine at eg veit ikkje om eg greier å klippa i dei! Kanskje eg må bestilla litt meir!?
 
Fin vårdag til alle:)
 
Silje

1 kommentar:

  1. Dei va jammen fine;) heilt itte min smak.. God helg!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)