søndag 7. april 2013

Vil du hekle lue?

Då kan eg fortelje deg korleis du skal gjere det:) Det er fleire som har spurt etter framgangsmåte på heklelue, så her kjem ei forklaring!
Meg og Ine på ein av maaaange flotte turar denne våren! Sola er grunnen til lite innandørs hobbysyslerier for tida:)

Eg bruker som regel "vanlig" ullgarn, som for eksempel Drops "Karisma". Til dette garnet bruker eg heklekrok nr. 4. Dersom du vil hekle sommerlue i bomull er det lurt å gå ned til heklekrok nr3.

lm= Luftmaske
kjm= Kjedemaske
fm= Fastmaske
NB! Du skal erstatta 1.fm i kvar runde med ei lm. Avslutt kvar runde med ei kjm i lm.

  • Start med å lage 6 lm som du hekler saman til ein ring med ei kjm.
  • 1.omgang: hekle 12 fm i ringen
  • 2. omgang: hekle 2 fm i kvar fm = 24 fm
  • 3. omgang: hekle *1 fm, 2 fm i neste* fortset frå *-* ut runden
  • 4.omgang: hekle *2fm, 2 fm i neste* Fortset frå *-* ut runden
  • 5 omgang: hekle *3fm, 2 fm i neste* fortset frå*-* ut runden
  • 6. omgang: hekle *4 fm, 2 fm i neste* fortset frå *-* ut runden
Om du vil ha lua vidare enn du har hekla hittil, må du fortsette med 4fm, 2fm i neste, ut runden.
(Ei lue som passar til meg har ca 70 fm i runden!)
Når lua er så vid som du vil ha den heklar du 1 fm i kvar fm kvar runde til lua er så lang som du vil ha den. Og så...FERDIG:)

Håpar dette var forståelig! Lykke til:)



No skal eg begynne å pusse opp rom til Ine! I morgon er det ut å kjøpe maling! Gler meg!!

Fin veke til alle:)

Silje

1 kommentar:

  1. Hekling er deilig avslappende, der kan man ikke "miste" masker og først oppdage det på tilbakeveien :)
    Kjekt å se solbrillebilde av deg og minien også.
    Fin ny uke til dere :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)