torsdag 9. mai 2013

Brudebuketten

Eg må snart bestemma meg for korleis brudebuketten skal sjå ut! Og det er ikkje enkelt! Har liksom tenkt tidlegare at "næsj, det er no ikkje SÅ nøye!" Meeeen, det er SÅ nøye! Ikkje for at den skal vere så stor og flott og dyr, men for at den skal vere enkel, fin og heilt meg!! Aller helst kunne eg tenkt meg den så enkel at eg kan laga den sjølv, men eg kjem litt til kort når det gjeld blomar, så det blir med tanken!! Men så fann eg denne...
'
Ein enkel blom, heilt aleine! Så enkel, og så fin!! Kanskje er det denne som blir brudebuketten??
 
I morgon tar eg med meg mann, barn og bikini, og reiser til Tyrkia! Det blir herlig!!! Så blir det blomebestilling når eg kjem heim igjen!
 
Fin helg til alle!
 
Silje
 

6 kommentarer:

  1. Ei venninne av meg hadde Hortensia som brudebukett....og det var helt nydelig! Enkelt, men allikvel så delikat. Og god tur til varmere strøk :)

    SvarSlett
  2. Nydelig med kun hortensia i buketten:)god tur til varmere strøk,så deiligt:)

    SvarSlett
  3. Jeg er sikker på at du ender opp med en aldeles nydelig bukett :) Ønsker dere en flott ferie og oppladning til den store dagen :)
    Anette

    SvarSlett
  4. Jeg er helt sikker på at den blir vakker uansett hva du velger :)

    Happy fredag, søte du!
    Denne helgen skal jeg ta vare på mann og hund og bare nyyte!
    klemklem

    SvarSlett
  5. Det enkle er ofte det beste, som de sier :) En enkel hortensia-blomst hadde vært helt nydelig!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)