torsdag 2. mai 2013

Retro kjole

For ei tid tilbake bestilte eg eit lite knippe herlege retrostoff av denne dama! I går gjekk den første biten gjennom symaskina. Ein nydelig retrokjole i det mest fantastiske stoffet!


Kjolen er sydd etter mønster frå Stoff og Stil. Eg har laga den ein del kortare for at det skal gå an å krabbe med den! (Krabbing + kjole = fiasko!!)


Og når eg først var i gang med syinga blei det ei herleg sommarbukse òg. Det snør sidelengs i dag, men kanskje blir det sommar i år òg!? Og viss ikkje kan den brukast i Tyrkia om bare 9 dagar!!

Denne buksa er sydd etter mønster i boka "Sy til barn" (bukse uten sidesøm).
Stoffet er frå Stoff og Stil.
 
Fin "vår"dag til alle:)
 
Silje!


4 kommentarer:

  1. Så flotte ting du har sydd,skjønne begge to!flinke du!
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Fine ting du har sydd :) Jeg brukte heller ikke kjole på jenta da hun lå og krabbet. Bukser er tingen til de minste! Og du skal til Tyrkia - og jeg er ganske misunnelig :) :) Kos deg :)

    SvarSlett
  3. Nydelige klær du har sydd og lekre stoffer. God tur til Tyrkia og kos dere masse :)
    Ha en fin kveld!
    Anette

    SvarSlett
  4. hellandussen for en søt kjole :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)