mandag 6. mai 2013

Vimpelrekke

I mitt forsøk på å gi det blåmalte jenterommet litt jentepreg har eg sydd vimpelrekke som skal henge over senga. Eg var på Stoff og Stil og kjøpte inn masse fint stoff, men latskapen tok meg, og det vart ei vimpelrekke i papir i staden! Når ein syr i papir slepp ein jo å vrangsy og alt det der;)



Vimpelrekka er sydd av papir frå Søstrene Grene og TGR. Eg har bretta trekantane dobbelt og sydd dei over eit silkebånd. Fort gjort, akkurat som eg likar det!!
 
Med ei list inne i hjørna der, og barneseng i staden for sovesofa blir nok Ine fornøgd med rommet sitt:)
 
 
 
 
Med denne flotte Hortensiaen  (god brudebukettkandidat) ønskjer eg alle ein fin fin dag:)
 
Silje

2 kommentarer:

  1. Det er ofte viktig at ting går litt fort - vimpelrekka ble jo søt den :) Fine blomster også. Nå fikk jeg lyst til å få inn noen fine blomster her også :)

    SvarSlett
  2. lekker vimpelrekke. Det ser så festivt ut. Kjekt
    klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)