onsdag 5. juni 2013

Jobbstart

Der var det slutt på permisjonen, og tilbake i jobb! Det er herleg med permisjon, men jammen er det godt å komma tilbake til jobben òg! Heldig er eg som kan gleda meg til å gå på jobb, treffe mange supre kollegaer, og jobbe med utfordrande og spennande arbeidsoppgåver!! Jobb kombinert med sol har ført til ein midlertidig pause i kreativiteten! Men det ligg noko stoff  på syrommet, og eg har eit prosjekt på pinnane, så kanskje...

På veg til jobb for første gong på nesten eit år
 
 
 
Pappaperm...
 
 

Blomane til bryllupet er bestillt, og eg gler meg til å ta fatt påbordpynting!!
 
 
Silje
 

4 kommentarer:

  1. ja,det er godt, men også litt rart å komme tilbake til jobb etter permisjonen synes jeg å huske. Men - etter en dag var det som om jeg ikke hadde vært borte :)

    SvarSlett
  2. Så herlig innlegg :) Smilte litt for meg selv da jeg så bildet av pappaperm *ler*

    Setter så umåtelig pris på alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg. Jeg får dessverre ikke kommentert så ofte lenger, det er den tida vet du. Men jeg skal slutte å unnskylde meg, for nå skal jeg nyte tiden jeg har og oppdatere meg på dine sprell :)

    Fiin søndagskveld!
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett
  3. begynt i jobb ja.... eg e og ferdig m min permisjon, men har dessverre ingen jobb å gå tilbake til og her e d ikkje ledig i bhg heller.... full barnehagedekning my ass.... får helle leva på sild og poteter i 1 år fremover... jaja...

    Korleis går d i jobb...??

    Klems din bloggevenn Diana som har vore dårlig i blogglandia... :(

    SvarSlett
  4. e du her elle?? :) korleis går det?? :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen ein kommentar:)